mandag 22. september 2014

Album folio-style

Hadde en ide om hvordan albumet skulle være,
og i påvente av at TH's folio skulle komme på markedet,
brukte jeg bare plakatkartong, og laget min egen, til den str jeg trengte
(matavfallsposene definerte størrelsen, nemlig)
Bildet er fra Oldefar's gamle album (som jeg elsker) 
Det er maaange lag med lim og sealer, og på 
toppstrøket brukte jeg faktisk matt gulvlakk.
 Permen/forsiden ble for "myk" og trengte forsterking.
Løsningen ble litt tykkere kartong på denne.
 Og 'flap'sene måtte forsterkes med tape ;-)

 Albumet skal mottageren selv fylle ut, så jeg lager kun en base.
Og da er det kjekt med litt tag'er etc.

 Matavfallsposene er holdt åpne på en side, som en lomme,
hvor det kan puttes inn masser av bilder og annet.
 På den 'lukkede' siden er det satt inn flaps, for flere bilder.

 Mange flere tags etc.


Strikk fra TH for å holde det hele i sammen

2 kommentarer: