søndag 10. februar 2013

Tag

Prøver ut noe nytt
Krøller sammen silkepapir og limer det på med decopagelim
forsegler også med decopagelim, så alle løse deler også setter seg fast.
Deretter hadde jeg bare litt rustfarget,
kobberfarget og litt mørk brun akrylmaling,
som jeg bare hadde på fingeren og strøk over
mønsteret som ble etter det krøllete silkepapiret.
KJEMPE MORO.
Baksiden som bare var glatt, brukte jeg de samme fargene,
men påførte med en pensel med hard kort bust, sånn man bruker med stensiler.
Just had to try an new idea I got this morning.
Crunching some tissue-paper
and glue it to a tag using decoupage-glue,
I also covered the tissue-paper with some more
dec.-glue to make sure the whole lot got stuck
I then added some acrylic-paint in copper, rusty and dark brown,
using only my finger and gently rubbed the paint
atop the pattern made of the crunched tissue-paper.
SO MUCH FUN.
At the back, I left it as it was, but added the same paint,
using one of those brushes which is used when stenciling.





Alt metall samt stjernene, fikk en runde med alkohol ink
All the metal and the stars, got a round with
alcoholic ink.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar