fredag 13. april 2012

Konfirmasjonskort

Konfirmasjonskort, gutt
på bestilling







Her har jeg gjort en liten "ny" vri, i hvertfall for meg.
Vanligvis lager jeg lommer eller konvolutt å putte penger i,
men denne gangen har jeg brukt en liten papirpose som pengelomme


Har brukt Papirdesign sin konfirmasjons serie i blått/turkis
bildet er fra nettet ett sted


"pengelommen" blir selve posen, med mulighet for å knyte igjen 


Har lagt dobbelt lag med papir på ene siden, hvor det er plass til en tag i mellom disse to lagene





Ett kort til, men er ikke på bestilling, bare ett vi selv skal gi bort.
Syntes det var moro med Hilde på Papirpikene, som bruker bilde av bestefar i militæruniform,
så da min mann fant bilde av sin bestefar i militæruniform, 
måtte jeg bare bruke det til konfirmasjonskort, for dette er konfirmantens oldefar.


Et veldig enkelt staffelikort,
med en konvolutt til penger



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar