torsdag 12. april 2012

Utfordring #2 hos Papirpikenes Verden, konfirmasjonskort

Jeg prøver meg på en utfordring,
elsker utfordringer, men har aldri prøvd dette før ;0)

Konfirmasjonskort
Har brukt Papirdesign sin "sommerfugler i magen"

Tre Tags og en "charms", bundet sammen med ring, gjør det lett når man skal skrive på hilsen f.eks, 
og hvis man trenger å endre eller fylle på.....

Rammen /Tagen er de ferdigkuttede man får hos Kort & Godt.
Den første har jeg bare brukt lilla distress-embossing fra Tim Holtz,
den noe større bakenfor har jeg lagt på et stoff jeg har hatt liggende, som er tynt og "rynkete",
lagt på med decopage-lim. 
Bildet er fra nettet.


"Charmsen" har jeg laget av krympeplast med vannfast stempel


"Tag" til venstre, TH's Tag-dies, 
har brukt stoff fra eget lager og brukt decopage-lim. Teksten er stemplet på transparent papir som jeg har limt direkte på baksiden av bildet, før jeg limte på den større rammen.
Så prayet jeg på med "Goosebumps"-spray, med glimmer i,
som da fikk den samme rynkete effekten som stoffet.
Litt "bling" må man jo ha, og jeg hadde en oval jeg hatt i 5 år,
måtte bare tilpasse den litt. Blomsterblingen er fra Papirdesign sin sett med swirls og blomster.
Tag til høyre,
bakgrunnsarket er "sommerfugler i magen", blonden kjøpt på Papirpikene,
blonden bak teksten er bare dette restestoffet mitt som jeg har rynket litt sammen.
Kanten på teksten er et par runder med TH's distress-embossing.
Og så sprayet litt med goosebumps-spray, litt ujevnt, bare for effektens skyld.


Tag til venstre,
To lag med dette restestoffet mitt, brukt en TH bord-dies på, og så limt på et par fjær
før konvolutten, som man kan putte penger eller gavekort i,
sløyfen på denne er bare en remse av det samme stoffet.
Tag til høyre,
"ferdig" tag fra Kort & Godt, den er hvit i utgangspunktet, så jeg har limt på transparent papir,
for å skrive en hilsen.


Konvolutten til penger/gavekort


hadde selvfølgelig plass til en aldri så liten hilsen


og helt til slutt


1 kommentar:

  1. Så flott:):)
    Tusen takk for at du deltar på papiroikenes utfordring:)

    SvarSlett