lørdag 24. mars 2012

Te-dispenser enkle

 Jeg er glad for at noen fant på å lage dispenser for te, og at de delte ideen på nettet ;0)

Har laget mange som jeg dessverre ikke har vært flink nok til å ta bilder av
Har gitt de bort som bursdagsgaver og vertinnegaver
Til barselgave har jeg for eksempel fylt dispenseren med amme-te fra helsekosten, noe som har falt veldig godt i smak hos mottagerne


Dette er en liten "takk-for-hjelpen"-gave
Pion sine papir, den med roser






Vertinnegave

 Denne dispenseren er dekorert med reste-tapet, som jeg visste at vertinnen hadde
Kartongen jeg brukte var dessverre rosa, så da malte jeg noen strøk med sølvmaling.
Hadde ikke riktig farge på kartong, så da må man improvisere ;0)



Den store blomsten på toppen, er stanset ut med retroblomst,
 og er av silkepapir, mange lag med siklepapir

Denne dispenseren er faktisk samme rosa kartongen, og samme tapeten,
men det passet ikke til vertinnen, så igjen litt improvisering.

 Jeg malte den noen strøk med hvit akrylmaling, og crackle-paint i alle hjørner/kanter,
for deretter å sverte med black soot, distress ink

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar