torsdag 29. mars 2012

Tags

Jeg er veldig glad i å lage Tags
for det er en mulighet til å få brukt opp de bitene med papir
 man ellers ikke får brukt til så mye annet.

Ofte sitter jeg igjen med biter som ikke er store nok el lange nok for Tim Holz Tag-diesen
Så da bare mixer vi litt




Synes ofte at disse er nok som et kort
Dessuten er de morsomme og raske å lage
liker raske løsninger, men de må fungere for det ;o)

Papiret på de neste Tagene er restene etter konfirmasjons kortene jeg lagde tidligere.
Selv om de er fra konfirmant-serien til Papirdesign, synes jeg disse "sommerfugler i magen" passer ellers også for de er "mine" farger ;o) 


Blomsten under er av gjennomsiktig papir,
og teksten ble ikke synlig nok syntes jeg, med bare sort stempel, så da hadde jeg på sort embossingpulver, før det rakk å tørke.





Det transparente stoffet jeg har øverst
er noe rester jeg har fått en gang, men det passet perfekt i fargen.
På teksten har jeg hatt på Dimentional Magic, for å få Highlightet skriften.


på teksten har jeg hatt på Dimentional Magic,
før den rekker å tørke har jeg på Martha Stewart's Crystal fine glitter

For å ha muligheten til lettere å skrive på, eller at man bare ønsker å skrive masse,
fester jeg på en ekstra og litt mindre tag, med metallringer.
Da er det jo bare å ta av den man vil skrive på, uavhengig av masse pynt.


Jeg hadde heldigvis litt gjennomsiktig papir i samme fargen som kartongen jeg bruker til Tagene
Denne blir for feltet det kan skrives på


Og på den andre siden av denne tagen har jeg brukt
de siste restene jeg har av det fine sommerfugl-papiret


....de aller siste restene....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar