lørdag 24. mars 2012

posekort

Mitt aller første posekort laget jeg på et kurs for noen få år siden på Gjøvik, den gang var det Happy Hobby, nå Papirpikene. Hilde Røisenhagen holdt dette kurset.

I utgangspunktet følte jeg det ikke var helt meg,
 men da jeg kom hjem kom det jammen meg på enda mer stesj


Som den heldige og stolte tante, blir jeg spurt om å lage bordkort, og innbydelser til konfirmasjoner, noe jeg selvfølgelig setter stor pris på.
Og da har rett og slett konfirmantene fått dette i gave

Her ble det for øvrig lite pynt på, da det skal være lett å sende dem i posten






Fant igjen noen kort som ennå ikke har fått eiere...




Dette kortet var fra en periode hvor jeg prøvde med "mye stesj" og mye glitter og glam.
Var ikke helt meg, så jeg har i ettertid plukket av det som ble "for mye" ;0)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar