fredag 23. mars 2012

Te-boks

Nydelige papirer fra Graphics45 "A Lady's Diary"
passet perfekt til denne te-boksen 







Har ofte gitt bort te-boks eller te-dispenser til venninner som har fått barn nr to eller mer,
fordi hun fortjener det, barna får ofte så mye likevel ;0)
Har som regel gitt bort amme-te fra helsekosten, den lukter utrolig godt og smaker bra også.




esken til enne teen har hvit eske, så jeg bare dekorerte den med papir
og limte på et større lokk, samt en lås med magnet



 Endelig, høsten 2011 fikk Papirpikene på Gjøvik,
tak i en te-boks jeg kunne dekorere selv.
Hurra !
Motivet er fra nettet ett sted
Rammen bak og metallpynten i hjørner er fra Kort og Godt
Rammen er malt med distress crackle-paint,
og perlebåndet er en del av sånne pyntebånd man får på Nille
Dekorpapiret er en av mine store favoritter fra Pion Design, Sagan om Våren, fra ett år tilbake
 Jeg er veldig glad i den PUKKA-teen, men den er dessverre for stor til de fleste bokser, så løsningen er selvfølgelig å brette litt ;0)
Endelig fikk jeg bruk for de fine mini-knottene fra Tim Holtz
Bena er bare noen smykke-perler jeg kjøpte en gang Europris hadde noe sånne smykke-greier
Hjørnene er de samme som på lokket, bare bøyd de litt ;0)



Ett elleer annet sted på nettet så jeg en gang noen som hadde gjort noe lignende,
det gav meg ideen til å gi bort som gave til en veldig god venninne.
Men for å får plass til det jeg ville ha med, måtte jeg lage boksen selv helt fra bunnen av




Før noen var så smarte å komme på å bruke te-dispensere, og legge de tilgjengelig på nettet,
laget jeg mine egne bokser, med mal fra en eksisterende te-boks.
Jeg er veldig glad i Pukka-te, og disse er litt større pakker enn "vanlig" te, så jeg tok bare å brettet ut en eske og brukte som mal


Disse boksene har jeg da fyllt med min favoritt Pukka-te, og gitt både som vertinnegaver og bursdagsgaver. Men jeg har selvfølgelig glemt å ta bilder......håpløs....


Denne skal jeg egentlig ha flere bilder av, må bare prøve å finne de igjen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar