tirsdag 27. mars 2012

Bokkort

Første forsøk på bokkort
ikke så vanskelig som jeg trodde, men oppskriften syntes jeg tok litt tid å forstå.





Den ble laget til en brud i barselgruppen til min yngste datter,
eller som bruden selv kalte oss "barnevogn-mafiaen"
Derfor passet jo dette fine stempelet :0)


Laget et par løse kort med sitater/vise ord å ha med seg inn i ekteskapet


Har brukt en liten hvit papirpose til den personlige hilsen
og Tim Holtz's Tag-dies passer akkurat i disse




Igjen blir det et bokkort til bryllup
Det små-blomstrete papiret er ett av mine favoritter,
og paret fikk bordkort i eksakt samme design i bryllupspresang.
Men som et ekstra minne fra dagen, laget jeg denne.




Igjen har jeg lagt inn kort med sitater og vise ord




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar