tirsdag 27. mars 2012

Album

Var på et kurs, i farten husker jeg ikke når,
det var på Gjøvik, den gang Happy Hobby, nå Papirpikene.
Kurset gikk ut på å lage et album fra bunnen av.
Jeg var en stund usikker på hva jeg skulle bruke det til, for det var ikke helt mine farger,
men så gikk det plutselig opp for meg at det passet perfekt til min mamma.





siden til venstre har jeg siden endret,
da jeg ikke var fornøyd med bokstavene jeg hadde tilgjengelig da det først ble laget.


Mamma hadde liggende noen få bilder av mine besteforeldre som unge.
I påskudd av at jeg bare måtte låne noen bilder for å scanne de inn på min manns nye supre scanner,
var jeg en tur og hentet de bildene jeg ville ha med


Det supre med scanneren, er at kvaliteten blir like bra om de forstørres
bildene over er egentlig halvparten så store


oppi konvolutten ligger to kort med flere bilder,
de som er vist under




avsluttet med det siste "familiebilde" av alle fire

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar